Thursday 25 April 2013

P012- Jerai (Datuk Seri Jamil Khir)

Latar Belakang
Saya mempunyai Ijazah Sarjana Pengajian Islam. Saya berpegang kepada prinsip bahawa kita perlu menanamkan nilai-nilai positif yang diajar oleh agama Islam. Saya terdorong menyertai politik menerusi Barisan Nasional kerana mahu membantu merubah kehidupan rakyat untuk menjadi lebih baik.

Sebagai calon di Parlimen Jerai, saya akan memastikan setiap perkara yang dijanjikan seperti di dalam Manifesto Barisan Nasional akan dapat dilaksanakan terutama dalam hal ekonomi dan memperjuangkan Islam.

Pada waktu lapang, saya gemar meluangkan masa dengan bersukan.

Berilah sokongan kepada Jamil Khir Baharom
Anda boleh mengikuti perkembangan dan berhubung dengan saya menerusi laman Facebook saya. Saya sedia berkhidmat untuk masyarakat, mendengar dan memahami kehendak rakyat dan mengenali anda semua dengan lebih erat.